dijous, de novembre 09, 2006

tic...tac...

Innuendo, Queen, sona.

El sol...brilla des d'una altra latitud.

M'espera Islàndia, Nova Zelanda, Estats Units i Canadà. M'espera la terra del foc, un castell a Escòcia, i les illes de Pasqua. M'espera el Nepal, la Xina milenària, el Japó i Tanzania. Indonesia...i el Brasil. En silenci hi ha també les zones desertes de Rússia, i dels països del fred. I majestuosa espera, també, eterna...l'Antàrtida.

M'espera gent, pensadors i creadors. Idees, saviesa, moviment...No trigarem a conèixe'ns.

M'espera qui sap què és estimar.


I abans que tots ells, m'espero...Jo. Pacient.


I és que feia molt de temps que m'enyorava.

12 comentaris:

Robertinhos ha dit...

Esperar...i esperar que ens passin coses que ens aportin coses a apendre...i esperar que les persones interessants no passin de llarg de la nostra vida...i esperar...la tensió d'esperar...perquè no sabem si tot acabarà bé

Anònim ha dit...

Ei, ara mateix estic escoltat aquest disc :)
I del post déu n'hi do, veig que busques llocs lletjos... no està malament, no... Quan hi vagis ens ho explicaràs, oi?

Babèlia ha dit...

mmmmmm.... ja saps que a mi m'agrada viatjar, oi? Si em fas un plànnig i un pressupost, m'apunto a tots aquests viatges!!!!

De la resta del post... res a dir, m'agrada.

neus ha dit...

M'alegra, i molt, llegir les tres últimes frases, molt!!

Un petonàs, maca!!

ecasual ha dit...

Profunda reflexió. Partint de nosaltres, podem trobar-ho tot.
Saludos

Anònim ha dit...

Pero que treballes en una agencia de viatges i t'han arribat tots aquests catalegs?

Anònim ha dit...

Tots treballem en una agència de viatges. Uns viatgen en avió, altres en tren, altres a peu, altres sense moure's de casa estan viatjant per dins seu i descobrint sempre coses noves.
A vegades és més interessant conèixer el que tenim al costat que Nova Zelanda... sobretot si hem de conviure-hi cada dia.
BON VIATGE!!!

Anònim ha dit...

Tu esperes moltes coses, molts verbs, molts llocs, i a moltes persones. Però també moltes coses, molts verbs, molts llocs i moltes persones t'esperen a tu.

Espera't un temps, però moderat. Tenim temps per a tot, per aprendre a esperar, per esperar i per actuar.

Espera si és el que necessites. Que tampoc no és fer res; esperar és fer alguna cosa, també és una inversió amb tu mateixa. Ara, cal saber quan acaba el temps d'espera.

Tinc una amiga que volta per aquests móns i que li recomenaré el teu blog, (kaixo, mononoke!), amb qui sempre hem dit que ens trobem esperant. Esperàvem a què vingués el tren, esperàvem a què arribessin, esperàvem a què comencessin les proves de so, esperàvem l'hora pel concert, esperàvem a què surtissin,
esperàvem a poder-los dir allò en el moment oportú, esperàvem a què marxessin,
esperàvem al primer tren, esperàvem el proper, esperàvem atrevir-nos a llençar-nos, esperàvem fent auto-stop, esperàvem a què arribessin en aquell local del Baix Empordà, esperàvem..., jejeje. I ara esperem, potser a decidir-nos?

Hi ha coses que forçosament les hem d'esperar. D'altres, en canvi, que en el fons ens esperen a nosaltres.

Una forta abraçada.

Sidlia ha dit...

si robertinhos...a vegades cal esperar... ho expliques molt bé.

Prop de 40, no només us ho explicaré... us penjaré totes les fotos que pugui..:)

Jordi..segur que tu ja has anat a llocs més exòtics que aquests ;P.

gràcies Elur.. és complicat..ja ho veus...però crec que ja no em deixaré tornar a desorientar....

borrego.. jo estic d'acord a que s'ha de lluitar, s'ha de buscar, s'ha d'actuar...primer. Però després d'això...has de ser prou pacient, prou madur, prou valent...per saber quan cal aturar-se. I una espera, no sempre ha de ser passiva. Perquè també has de fer un treball pq quan aquestes coses que esperes passin, estiguis atent per valorar-les. I si, m'he enyorat...un dia t'explicaré com ha pogut passar.

bingo, hormiguita. un pto.

Sir, estàs a Irlanda encara?...l'haig de posar a la llista de llocs que m'esperen? Menteixo..perquè ja hi he estat...cliffs of moher, i molta pluja..ptons!

Totalment d'acord, Yaku, i per aquí començo...a vegades qui tens més a prop de cop es déscobreix com allò més desconegut. I a vegades, qui tens més a prop...ets tu mateix...Impressionant.

cllunap..no hi ha pressa. L'angoixa d'esperar s'ha convertit en plaer...perquè ara a qui espero és a mi mateixa.

Ptons.

Anònim ha dit...

jo també t'enyoro, i t'espero...
com estàs?

ara m'has recordat que tinc moltes ganes de fer la volta la món :)

un petó des d'irlanda.

Anònim ha dit...

ole, m'ha encantat..
porai jo tmb t'espero amb un cafè!

Anònim ha dit...

A la nevera tinc penjada una postal d'un senyor que en dibuixava, hi escrivia una frase a sota i les venia a la fira de Santa LLúcia, que fa...

DECIDEIX-TE. SI ESPERES POTSER NO HI ARRIBARÀS MAI.