dissabte, d’octubre 07, 2006

Torno a començar.

16 comentaris:

Robertinhos ha dit...

bona sort

Babèlia ha dit...

em sembla que jo també tornaré a començar....

Anònim ha dit...

endavant i sense por!

:)

Anònim ha dit...

Com és que encara no hi puc veure,
com és que encara parlo sol.
Després de tant de temps,
no m'he acostumat a trencar
amb tot el meu passat.

Solitari és el meu pas
i tothom m'és estrany,
sóc el nou de la vella ciutat.
Tot té un preu,
tot té un adéu
que no pots comprar.
Juga fort i torna a començar.

Per què no tinc les coses clares?
No vull la dura realitat.
Les cartes que jo vull
no es poden donar;
tot o res, pots perdre o guanyar.

Has d'aprendre a acceptar
les regles del joc,
no sempreh o tens tot a les mans.
Sempre jugo de 'farol',
estic desesperat!
És millor que torni a començar.

NOMÉS HI HA UNA VIA
PER ON PASSA EL TREN.
HA ARRIBAT EL DIA D'ANAR CAP A L'INFERN,
O... TORNAR A COMENÇAR!!!!

(Tornar a començar - Sau)

Una forta abraçada.

Mònica Rojo ha dit...

Torna a començar tantes vegades com calgui!! I amb el cap ben alt!!

ànims maka

Anònim ha dit...

Una vegada vaig escoltar que la vida es com una cursa d'obstacles i el més important no és saber passar les tanques, sinò aixecar-se cada cop que caus...

Endavant...

Anònim ha dit...

Mai no es, mai noes massa tard per tornar a començar, pren la direccio del teu cor.

Anònim ha dit...

Que mes et puc dir... torna a començar!!! Fes el que calgui, pero sobretot sigues forta i sempre mira cap endavant. El passat ens ha de servir per reflexionar, pero mai per deixar-nos vencer. Mira endavant.. i recorda que cada dia es una oportunitat nova de fer coses. Estic amb tu!! Anims! I recorda de relaxar-te i sobretot de tenir paciencia... Fins aviat...

neus ha dit...

I tant que sí, ara i sempre que faci falta!

Ànims!!!

Petó!!

Anònim ha dit...

doncs ànims! ;)

Anònim ha dit...

Ànims i bona sort!!

Anònim ha dit...

a veure si és veritat!!
ànims!

Anònim ha dit...

Saps? Segons com tornar a començar és el millor que et podia passar.
Men vaig alegrar molt quan ho vas dir :)
ara ja pots fer el que vulguis!


"...isn't it nice to think that tomorrow is a new day with no mistakes in it yet? "

(es de l'Anna de les Teules Verdes! el meu ídol d'adolescència!!)

Ànims! Ja saps que ens tens al costat...excepte per la festa trinquera!

Anònim ha dit...

Benvinguda al club dels nous camins.

neus ha dit...

ànims maca!! :*)

...que com diu el gran poeta, "tot està per fer i tot és possible"

Sidlia ha dit...

Gràcies a tots.

Ptons.