dijous, d’agost 30, 2007

Avui, Sant Fèlix.

5 comentaris:

Valsviena ha dit...

Hola Sidlia,

No sé de què va... és Bette Davis?
Tinc un amic que es diu Fèlix.

Em va agradar el relat de "Motoristes", ben acabat.

Ja tinc un blog a blogspot: vals-viena...
si vols fer-me una visita... hi ha un micro.

Sidlia ha dit...

No és Bette Davis, sinó Edith Piaf...

Pocs anys abans de morir.

Devastada per la vida...

i tot i així, encara era capaç de cantar aquesta cançó...

Non, je ne regrette rien.

Recomano la lletra.
Recomano la força.
Recomano el sentiment...que transmet.

Anònim ha dit...

I tant, molt bona la cançó, però no hi veig la relació amb sant Fèlix.

M'ha agradat el relat del motorista. Això sí, les sensacions d'una moto real no te les transmet cap simulador. De totes formes no cal acabar estavellant-te, eh!!

Robertinhos ha dit...

un post complicat d'entendre...necessitem aclaracions, si vols

Valsviena ha dit...

És interessant...
comença amb "res de res...", sense lamentar res però la visió és negativa, i al final dóna el tomb, en positiu: si, ara sabem xque no ha de lamentar res, mirant al futur. Després de tants "no", amb alegria.

Deixeu'me incloure una cita (romàntica , idealista) d'una pel·lícula:
Els vells somnis... eren bons somnis. Molts no es van complir... però no me'n penedeixo d'haver-los tingut".

Em sembla que Sidlia és forta, prou per lluitar entre abismes.