dimecres, de febrer 28, 2007

Votacions:






o




8 comentaris:

borrego ha dit...

Tots dos. Es parlarà molt d´ells.

Anònim ha dit...

Això va a moments, no? Ara trio... la Vanexxa, però pq s'ha de triar :)**

Babèlia ha dit...

Sense cap mena de dubte en Mika... mira... jo el tinc constanment a can babèlia.

un petó! Recorda que em deus un dinar!!!

Anònim ha dit...

El primer sense cap mena de dubte, amb ell m'has alegrat el dia, i m'has fet riure.

T'estimo!

Alter Jordi

Anònim ha dit...

met

Anònim ha dit...

El primer...

Sidlia ha dit...

Mika a la una...
Mika a les dues....

i mika a les..........

Anònim ha dit...

A les 3!!!!!

Sí, jo també em quedo amb Mikaamb els ulls tancats. Per la cançó i el clip! Que brutals!!!!

De totes maneres, també em quedo -segur que en algun moment l'escoltaria, la música és qüestió de moments- amb la Vanexxa.

Visca la música!